V sobotu 22.6.2024 se bude konat čtvrtý ročník oddílového triatlonu, start závodu je v 9:00 u rybníku Kuchyňka, závod je určen pro členy oddílu a jejich přátelé…

Povinná výbava:
koupací úbor
kolo, helma, pití na kolo

Po odstartování běží celkový čas, počítají se do něj tedy i přestávky v depu na převlékání, takže vhodná strategie a minimum převlékání je velká výhoda.

3tlon_plavani.png, 5,4kB
Plavání 205m

start u břehu u školy – přeplavat na druhou starnu rybníka, otočka u BÓJKY a zpět na na začátek do depa

Depo 1:

převléct se na kolo, nasadit helmu na hlavu

3tlon_kolo.png, 6,1kB
Kolo:

Z depa vzít kolo, vyběhnout s ním na silnici před školu a teprve poté nasednou směr Račerovice. Doprava na hlavní (Račerovická) a podle trasy na mapě nebo gpx.
Trasa vede na hlavní silnici Račerovická, odbočka na Příkopech, Jindřichova, doleva na konec ulice Jos. Suka, po hrázi Týnského rybníka, doprava směr Třebíč, doleva po ulici na Klinkách, doleva okolo nového hřbitova, doprava Míčová, doleva kolem školy Manž. Curieových, rovně přes novou průmyslovou zónu na hráz Lubí, po modré do Ptáčova, odbočka doleva po žluté na Trnavu, na Y se držet vpravo na Trnavu (cyklo 5106). Zde pozor na cestě z kopce před Trnavou může být písek z pole! V Trnavě na hlavní doleva, pozor při přejezdu hlavní silnice na VM, pak táhlé stoupání, odbočka doleva na Budíkovice (dej přednost v jízdě), další stoupání do Dubin, po Budíkovické až dolů k Týnskému rybníku, zde ostrá pravá k Zámiši, doleva po asfaltu na hrázi rybníka Zámiš, na konci do leva na Račerovickou až k odbočce zpet ke Kuchyňce…

Na kole je vhodné doplňovat potřebné tekutiny

triatlon_kolo_trasa na mapy.cz

Depo 2:

odstavit (zahodit) kolo, helmu a přípravit se na běh (nohy budou hodně protestovat 🙂 )

3tlon_beh.png, 3,6kB
Běh 5,1 km

vybíhá se doleva (stejný směr jako na kole) a krouží se proti směru hodinových ručiček kolem Kuchyňky (dle mapky) 6 koleček, což je 5,1km.
Každý si pro jisototu počítá kolečka sám (rozhodčí však vše bedlivě kontroluje)

A konečně CÍL

Vítězem je každý kdo absolvuje a přežije!
Nicméně nejrychlejší 3 v kategorii muži i ženy budou vyzdvihnuti a možná zahrnuti nehynoucí slávou 🙂

• Každý účastník se účastní závodu dobrovolně a na vlastní riziko a nebezpečí, a odpovídá výlučně sám za svou fyzickou připravenost a způsobilost.
  • Každý účastník si je vědom rizik spočívajících v nebezpečí vzniku škody nebo újmy na zdraví vzniklé při účasti v závodě.
  • Závod probíhá za normálního provozu, závodníci musí dodržovat pravidla silničního provozu.
  • Pořadatel není odpovědný za jakoukoliv újmu na zdraví, škodu na majetku nebo jinou úhonu vzniklou v souvislosti s účastí v závodě nebo jeho sledováním.